budak lelaki

hello dan assalammualaikum. 
well, cuti sem dah nak habis. :( cececeh. sedih konon. padahal happy jugak sebab naik sem leh makan sushi. arghh. sushi yg aku idamkan selama beberapa minggu ni. =.= anyway, cuti ni aku memang tak produktif langsung. tidur dan tidur. ala nanti kalau dah naik sem, mana dapat tidur yang heaven gila kan. wahaha. :D kat um nanti kena mandi awal pagi. pastu kena jalan g kelas. -.- ceh nampak sangat pemalas nak jalan. :P betul weh, rasa malas nak jalan g kelas, mungkin sebab aku g kelas sorang sorang kot, that why rasa macam bosan je. =.= 

eh, suddenly aku teringat dekat sorang budak laki ni. oh em jayy, HOT cute gila you all! :D *ayat budak tak matang* actually, masa tu umur aku 13 tahun kot, and budak lelaki tu around 7 tahun atau 8 tahun. budak ni memang cute, sampai kawan aku pun kata dia ni cute, tapi sayang la aku dah tak ingat nama dia. :P nak di jadi kan cerita, kita orang jumpa masa sekolah agama je. kan ada dua sesi kan. budak lelaki tu suka tarik perhatian aku, aku ni pun duk sengal p layan dia. actually, dia tarik perhatian aku sebab dia memang cute. aku leh siap lambai lambai waktu dia tengah belajar. eh, cute sangat tau, tak leh nak control. :P tiap kali nak pergi sekolah agama, mesti excited nak tengok muka dia nih. ahahaha. :D 

one day, dia cakap dengan cikgu dia, dia nak p toilet, dia lalu sebelah aku, pergi pas duit RM5 kat aku. amboi, muka akak ni nampak macam orang tak mampu ka? :P bila dia balik, aku panggil dia, bagi balik duit tu. ish adik ni, dah la comey, pemurah pulak tu. ahaks. lol. biasalah budak kecik, dia ingat RM5 tu lima posen ke apa. kalau aku, RM5 tu leh beli ikan keli bakar kat 12th. :P ahaha. aku kira kira budak tu mesti dah 15 tahun atau 16 tahun dah sekarang, dah besaq panjang dah. hee. mesti dah tak comel dah, tak pun jadi hensem. wahahaha. :P 

anyway, takde motif aku cakap pasal benda ni. =.= budak tu tah ingat ke tak kat aku. okay lah sampai di sini sahaja. 
bye dan assalammualaikum. :D


No comments:

Post a Comment